Gyakorló bíró

Egy gyakorló autósportbíró naplója :)

Friss topikok

Linkblog

Rally Sprint - Árpádtető: 2007. június 30 - július 1

2007.07.03. 20:35 | GyakB | Szólj hozzá!

Rally Sprint Árpádtető
(2007. június 30 - július 1)




Roland szólt a múlt héten, hogy a hétvégén Árpádtetőnél Rally Sprint lesz, és Szabó Béla esetleg keres embereket dolgozni, hívjam fel, és biztos beoszt majd valahova.

Nagy örömmel telefonáltam, és igen, Béla azt mondta, hogy mehetek, sőt később még visszahívott, hogy tudok-e valakit, és így Laci is jöhetett.

Őszintén szólva, kicsit csalódott voltam, amikor megtudtam, hogy nem a pályára osztott be, szerettem volna ott lenni, de aztán így utólag egyátalán nem bánom, hogy nem oda kerültem.

Azelőtt ugye még nem dolgoztam Rally Sprinten, ezért nem ismertem a szabályokat, de a verseny előtt utánanéztem.

Végülis a szervízparkba osztott be Béla Ufóval párba, őt sem ismertem még igazán, de azt hiszem, eléggé jól sikerült együttműködni. Itt egy kép Ufóról, ez még a Hegyin készült (természetesen a jobboldalon ülő ő):


Az elején kicsit kaotikusan éreztem magamat, hogy mi lesz a feladatom, Ufó végigvitt és bemutatott a versenyzőknek, csapatoknak, egyúttal megnéztük, hogy nagyjából mindenki tartotta-e magát az előírásokhoz (egy oldalon parkolunk, minimalizáljuk a helyfelhasználást stb.)
Később rájöttem, hogy ez a szervízparkosdi egészen jó móka, hiszen alapból imádok emberekkel foglalkozni, és itt tényleg kedves volt mindenki. Kaptam meghívást pálinkára, viszkire, tepertőre, kolbászra stb. Az egyetlen negatív dolog az volt, hogy egy minimum fél km-es területet kellett fel-le-fel-le-fel-le... bejárnom folyamatosan. (Közben biciklire is kaptam felajánlást az egyik csapattól, de nem fogadtam el, bakancsba nehéz lett volna pedálozni).

A feladatom nagyjából az volt, hogy tájékoztassam a helyzetről az indulókat, a csapatokat, mikorra kell menniük a rajtelőkészítőbe, mikor induljanak, mire figyeljenek. Ha esetleg valamiért leállás volt verseny közben, akkor hogy mi történt stb.

Nagyjából egy információs összekötő szerepét láttam el.

A munka hátránya az volt, hogy mikor az ellenkező oldali rajt volt (Árpádtető-Lapis irányban), akkor nagyon unalmas volt a sok várakozás, mert ilyenkor üres volt a szervízpark. Egy jó időn át egy szerelővel, meg néhány kiesett versenyzővel beszélgettem.

Azt hiszem, hogy maga a verseny elég jól sült el, leszámítva, hogy az elején volt egy fél óra csúszás, és emiatt a hatodik gyorsaságit nem tartották meg, visszafelé etap volt, ez sok embert dühített, érthető módon.


A végén Béla elment a pénzünkért, amit le is számolt a kezünkbe, azt hiszem soha ilyen gyors fizetést rally-s melóért nem kaptam, mint itt, ez tetszett.

Estére jól elfáradtam, alaposan le is égett az arcom és a karjaim.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakb.blog.hu/api/trackback/id/tr32111071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása