Gyakorló bíró

Egy gyakorló autósportbíró naplója :)

Friss topikok

Linkblog

MNASZ ügy, alias karrierépítés :)

2007.07.03. 20:45 | GyakB | Szólj hozzá!



Fantasztikus feljeményről számolhatok be!

Még egy pár héttel ezelőtt írtam az MNASZ honlapján a fórumba, hogy szívesen segítenék fordítani a honlapot, mert ahogyan láttam, csak két menüpont volt meg angolul.

Beírásomra válaszolt emailben a Főtitkár Úr, majd beszéltünk telefonon, ahol megmagyarázta, hogy jól van ez ahogy van ott, hiszen ami fontos, azt úgyis megértik nemzetközileg is.

Viszont mivel tetszett neki, hogy segíteni próbáltam a Szövetségnek, felajánlotta, hogy átpasszolja a számomat az egyik kolléganőjének, aki majd szerinte fog nekem találni feladatot. Megígérte, hogy másnap hívni fog a hölgy.

Hát telt múlt az idő, nem hívott, gondoltam, hogy ennyi volt az egész, de nem!
Tegnap kaptam egy levelet Katától, aki a tereprallyban dolgozik, hogy szívesen venné ha segítenék neki fordítani a két honlapjukat: a Hungarian Baja honlapját és a Budapest Rallye honlapját.

Én ennek nagyon megörültem, hiszen ez pompás referencia lesz a későbbi fordítói munkámhoz, és írtam vissza, hogy szívesen dolgoznék rajtuk.

Ma azonban egy még nagyobb felajánlás érkezett! Kata meghívott a Hungarian Baja sajtócsapatába fordítani, augusztus végére, Veszprémbe! Nagyon lelkes vagyok a dolog miatt, egyrészt, mert részt vehetek egy ilyen verseny lebonyolításában, másrészt, mert ez nem kis kihívás szakmailag!

Most először azt tervezem, hogy míg a hírleveleket fogom fordítani, addig készítek majd egy terminológiai gyűjteményt, hogy megtanuljam a szakszavakat, és akkor már augusztus végére perfekt leszek minden tekintetben.

Ma tényleg nagyon jó napom lett ettől a hírtől! :) Nagyon jó érzés, hogy összeköthetem a hobbimat a szakmával :) Remélem jól sül el ez az egész dolog, és valóban tudok majd belőle profitálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakb.blog.hu/api/trackback/id/tr25111074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása