Gyakorló bíró

Egy gyakorló autósportbíró naplója :)

Friss topikok

Linkblog

Tavaly ősszel

2007.06.29. 00:09 | GyakB | Szólj hozzá!

Folytatva a történetet, tavaly ősszel szólt megint a Gabi, hogy lenne meló, egyrészt a Zobáki futamon, másrészt pedig a Mecsek Rallyen.

A Zobák nagyon jó élményem volt, hiszen itt volt az, hogy végre olyan ember mellé kerülhettem, aki hajlandó volt "tanítani" engem, azaz válaszolni a kérdéseimre, hogy miért ez, miért az? stb.

Laci nagyon rendes volt velem az elejétől fogva, építettünk egy kifogástalan lassítót hatalmasnagy munkagép abroncsokból, jól be is tojtak tőle a versenyzők, talán egyszer volt olyan, hogy valaki egy picit meglökte, de komolyabb rombolás nem is volt egyátalán.
Nemrég kaptam ezt a képet Lacitól, hát nem vagyok valami dekoratív rajta, és jó bírói szokás szerint éppen szotyizgatok. Háttérben a csodás lassítónk :)






Majd néhány hétre rá jött a Mecsek Rallye, na az már keményebb dió volt, kaptam egy rádiót, és kiraktak egyedül egy kis erdei út melletti tisztásra. Kaptam magam mellé egy biztonsági őrt, aki tényleg kedves volt, de azon túl, hogy tartotta fölém az ernyőt, sokkal több funkciója nem volt.
Volt ott kutyakergetés (nem akart elhúzni a pályáról), repülő izzó leszakadt gumiabroncs, persze fél nap esett az eső, és elég hideg is volt :(
Ennek ellenére eltelt a nap, és én még mindig úgy éreztem, hogy érdemes volna ezzel nekem jobban, alaposabban is megismerkedni, foglalkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakb.blog.hu/api/trackback/id/tr69108143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása